Privacy policy
Om onze cliënten goed te kunnen ondersteunen, vragen wij zowel onze cliënten alsook onze medewerkers te kunnen laten doen wat daarvoor nodig is. Daarom verwerken we persoonsgegevens.



voelt goed
1 Privacyverklaring OpWeg coaching B.V.
Dit is de privacyverklaring van OpWeg Coaching B.V., hierna ook: "OpWeg coaching B.V.".
Kijkvoor onze contactgegevens onderaan deze privacyverklaring bij het kopje “Wat als u vragen of klachten heeft?” In deze privacyverklaring informeren wij u over het gebruik van uw persoonsgegevens (hierna ook “gegevens”) door OpWeg coaching B.V.
‍
2 Korte privacyverklaring
Wij verzamelen en verwerken persoonsgegevens voor verschillende doeleinden, waaronder de volgende doeleinden:• Voor identificatiedoeleinden• Voor het aanspreken met de juiste titel• Om onze administratie te kunnen voeren• Om met onze klanten te kunnen communiceren, zoals bij vragen of klachten• Om betalingen te kunnen verwerken, voor de facturatie en het bijhouden van onze(financiële) administratieDe personen van wie wij de persoonsgegevens verwerken hebben bepaalde rechten met betrekking tot hun gegevens.
3 Uitwerking privacyverklaring
3.1 Waarvoor gebruiken wij uw gegevens?
Wij gebruiken uw gegevens voor de volgende doeleinden:• Voor identificatiedoeleinden• Voor het aanspreken met de juiste titel• Om onze administratie te kunnen voeren• Om met onze klanten te kunnen communiceren, zoals bij vragen of klachten• Om betalingen te kunnen verwerken, voor de facturatie en het bijhouden van onze(financiële) administratie• Voor het maken en analyseren van bezoekersstatistieken
3.2 Op welke grondslagen ("rechtsgronden") is het gebruik van uw gegevens gebaseerd?
Wij gebruiken uw gegevens op basis van de volgende grondslagen ("rechtsgronden"):• Uw toestemming.• De gegevens zijn nodig voor het aangaan en uitvoeren van de overeenkomst.De gegevens zijn nodig om de overeenkomst af te sluiten en uit te voeren.
3.3 Bent u verplicht de gegevens te verstrekken?
Ja, sommige gegevens vragen wij u verplicht op te geven. Wanneer u deze gegevens niet aan ons wilt geven, dan kunnen wij de overeenkomst met u niet aangaan.Wij hebben deze gegevens nodig om de overeenkomst met u aan te kunnen gaan en uit te kunnen voeren.
3.4 Aan wie geven wij uw gegevens door?
Wij gebruiken uw gegevens in principe alleen voor onszelf. Uw gegevens worden niet door gegeven aan derden. Wanneer dit wel nodig is, zullen wij u hier specifiek toestemming voor vragen.
3.5 Worden uw gegevens doorgegeven naar buiten de Europese Economische Ruimte(EER)?
Nee, wij geven uw gegevens niet door naar buiten de Europese Economische Ruimte, ze worden alleen opgeslagen op servers die zich binnen de Europese Economische Ruimte bevinden.
3.6 Ontvangen wij uw gegevens van andere partijen?
Ja, wij ontvangen de hierna aangegeven gegevens van de volgende (soorten) partijen:• Gemeente (Berkelland, Oost-Gelre, Lochem, Winterswijk, Aalten, Enschede).
3.7 Welke gegevens ontvangen wij van andere partijen?
Wij ontvangen de volgende (soort) gegevens:• Voornaam en achternaam• Adres (straatnaam en huisnummer, postcode, plaats en land)• BSN• (Mobiele) telefoonnummer
3.8 Hoe lang bewaren wij uw gegevens?
Wij bewaren uw gegevens niet langer dan noodzakelijk is voor het doel waarvoor wij ze verzamelen, ontvangen en/of gebruiken.In het algemeen hanteren wij daarbij de volgende bewaartermijnen:
Soort gegevens Bewaartermijn
Klantgegevens (NAW gegevens, email adres, telefoonnummer)
Tot 2 jaar na de laatste transactie.
Diagnostische gegevens Tot 2 jaar na de laatste transactie.
Factuurgegevens, transactie gegevens en overige financiële gegevens7 jaar op basis van de wettelijke fiscale bewaarplicht.
Gegevens in de administratie Zolang als u met ons een overeenkomst of andere relatie hebt en tot 2 jaar daarna.Correspondentie Zolang als u een overeenkomst of andere relatie met ons hebt en tot 2 jaar daarna.
3. Reviews
Zolang de review relevant is.Informatie die verband houdt met een juridische procedure.Zolang dat nodig is voor het voeren van de juridische procedure of voor het vaststellen van onze rechten in een juridische procedure.
3.9 Welke rechten heeft u?
U heeft op grond van de wet in ieder geval de volgende rechten met betrekking tot uw persoonsgegevens:
• om een kopie en inzage te vragen in uw gegevens;
• om informatie te ontvangen over de verwerking van uw gegevens;
• om incorrecte gegevens te laten corrigeren;
• om onvolledige informatie compleet te maken, gezien de doeleinden waarvoor die worden verzameld en/of gebruikt;
• in bepaalde gevallen om uw gegevens te laten verwijderen;
• in bepaalde gevallen om uw gegevens te laten "beperken";
• in bepaalde gevallen om bezwaar te maken tegen het gebruik (de verwerking) van uw gegevens;
• om, als u toestemming heeft gegeven voor het gebruik van uw gegevens, die toestemming weer in te trekken. De intrekking geldt dan voor toekomstig gebruik van uw gegevens;
• als u de gegevens zelf hebt aangeleverd of wanneer gegevens door u zijn aangemaakt(bijvoorbeeld op basis van uw gebruik van onze dienst), en u daarvoor toestemming hebt gegeven of de gegevens nodig zijn voor het uitvoeren van de overeenkomst, en als de gegevens elektronisch worden verwerkt: om uw gegevens in een gestructureerd en gangbaar format mee te krijgen en, als dat technische mogelijk is, deze op die manier aan een andere partij over te laten dragen;
• een klacht in te dienen bij de bevoegde privacy-toezichthouder (dit kan de toezichthouder zijn in het land van uw gewone verblijfplaats, waar u uw werk verricht of waar (gestelde) inbreuk wordt gemaakt op de privacywetgeving), in Nederland is dat de Autoriteit Persoonsgegevens.
Om uw rechten uit te oefenen, kunt u contact met ons opnemen via de contactgegevens die staan genoemd bij "Wat als u vragen of klachten heeft? "Het kan zijn dat wij in bepaalde gevallen het recht hebben om uw verzoek te weigeren. In dat geval zullen we toelichten waarom we het verzoek weigeren. Het kan zijn dat we de overeenkomst met u niet meer kunnen uitvoeren als we bepaalde gegevens niet van u hebben, dit zullen wij dan ook toelichten.
43.10 Wat als u vragen, bezwaren of klachten heeft?
U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heeft u het recht om uw eventuele toestemming voor de gegevensverwerking doorons in te trekken of bezwaar te maken. U heeft ook het recht op overdraagbaarheid van uw gegevens. Dat betekent dat u bij ons een verzoek kunt indienen om de persoonsgegevens die wij van u hebben in een bestand naar u of naar een door u genoemde organisatie te sturen.U kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering of overdracht van uw persoons gegevens of een verzoek tot intrekking van uw toestemming tot of bezwaar tegen de verwerking van uw persoonsgegevens sturen naar onze privacy officer.Om er zeker van te zijn dat het verzoek door u is gedaan, kunnen wij u vragen om eenidentiteitsbewijs. Wij reageren zo snel mogelijk op uw verzoek, maar in elk geval binnen vierweken.Verwijdering van uw persoonsgegevens is alleen mogelijk als die gegevens niet langer relevant zijn.Als u vragen, bezwaren of klachten heeft over het gebruik van uw gegevens of over deze privacyverklaring kunt u contact opnemen met:
OpWeg Coaching B.V.
J.W. Hagemanstraat 48
7151 AH Eibergen
0545-471404
Info@opwegcoaching.nl
3.11 Kunnen we deze privacyverklaring aanpassen?
Ja. Deze privacyverklaring is van 8 mei 2018. We behouden ons het recht voor deze privacyverklaring aan te passen. De actuele privacyverklaring kunt u ten alle tijden vinden op de website van OpWeg coaching B.V.

.avif)